01/11/22

Ruszyło głosowanie w plebiscycie Opowiemci!

Dobry wieczór,

w planach na dzisiaj był zupełnie inny post — tradycyjna recenzja, ale w takim dniu nie mogę pominąć innej informacji, a zaplanowaną opinię cudownego tomiku wrzucę Wam jutro. :)

 

Już można głosować w plebiscycie Opowiemci. Jest to dla mnie o tyle ważne, że w kategorii wydarzenie literackie znalazły się dwa niezwykle bliskie mojemu sercu projekty.

Poetycki Październik #poetyckipazdziernik to wydarzenie, które współtworzę wraz z Pasja naszym życiem i Kruki czytają po zmroku i razem z Dziewczynami promujemy poezję i pokazujemy, że wcale nie jest taka trudna

#PożyczPrzeczytajPoleć to patronat medialny mojego bloga. Akcja zainicjowana przez Autorkę — Anetę Krasińską mająca na celu wspierać czytelnictwo i uświadamiać, jak ważne dla Autorów są nawet krótkie opinie o książkach pożyczonych w bibliotece, publikowane w sieci.

Mam nadzieję, że oba wydarzenia są już Wam dobrze znane. Jeśli uważacie, że są warte uwagi — czekamy na Wasze głosy!

Plebiscyt to jednak nie tylko ta kategoria, głosujemy aż w 16 działach. Możecie głosować na swoje ulubione blogi, bookstagramy, czy profile na FB. Ja już oddałam swoje głosy na cudowne Osoby, chociaż wybór nie był wcale taki prosty. ;)

Możecie również głosować w kategorii debiut literacki, wśród wielu ciekawych książek znalazły się te dla mnie wyjątkowe i pozwolę sobie podzielić się z Wami tymi, na które zagłosowałam:

Nic z tego nie zrozumiecie” - Martyna Pawłowska-Dymek

Niepokonane” - A. Kameron

Pułapka na anioły” - Marcin Grzelak

Mam nadzieję, że #poetyckipazdziernik i #PożyczPrzeczytajPoleć mogą liczyć na Wasze głosy! 

Zostawiam Wam link do głosowania: https://ranking.opowiemci.com/glosuj/

 


4 komentarze:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?