14/03/23

PATRONAT MEDIALNY "Krótki poradnik morsowania" - Anita Klecha

36/180/10000/2023

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: ebook 3.03.2023 r., wersja papierowa wkrótce

 

„Do odważnych świat należy. Kto nie morsuje – niech żałuje.”, czyli o świetnym poradniku morsowania

 
Poradniki mogą być naprawdę różne — od tematyki, przez sposób pisania, aż po konstrukcję. Jeśli jestem zainteresowana jakimś tematem, często sięgam po takie pozycje, by pogłębić swoją wiedzę, zdobyć nową informację i przeczytać o innym spojrzeniu na dane zagadnienie. Chociaż sama nie morsuję, ten temat przynajmniej z kilku powodów jest mi dość bliski. Kiedy dostałam propozycję od Autorki, aby przeczytać "Krótki poradnik morsowania" i objąć go patronatem medialnym nie wahałam się zbyt długo i teraz z ogromną radością Wam go polecam!

Anita Klecha to Autorka, która sięga po bardzo różne gatunki. Mieliśmy już okazję przeczytać obyczajową "Huśtajkę" z mocno rozwiniętym wątkiem psychologicznym, a także "W pogoni za kogutkiem i inne opowieści z okolic Puszczy Białowieskiej", czyli krótkie opowiadania dla dzieci. Tym razem Autorka oddaje w ręce Czytelnika świetny poradnik o morsowaniu, w którym dzieli się swoimi doświadczeniami, ale również rozmawia z innymi morsami.

Książka nie jest zbyt długa, ale znajdziecie w niej wiele potrzebnych i ważnych informacji. Autorka i jej Rozmówcy zachęcają do morsowania, ale każdy z nich zwraca uwagę na osobiste odczucia, personalne uwarunkowania, a także choroby i dolegliwości, które uniemożliwiają zimne kąpiele. Po przeczytaniu na pewno wyniesiecie również wiedzę dotyczącą przygotowania fizycznego, ale również psychicznego do podjęcia tej aktywności.

Anita Klecha opowiada o swojej przygodzie z morsowaniem, dzieli się swoimi historiami. Dużą część poradnika zajmują również mini wywiady z morsami z różnym stażem, w których Autorka pyta rozmówców o ich doświadczenia, przygotowanie, czy wrażenia. Te rozmowy również czytało mi się  bardzo dobrze. Dodatkowo książka wzbogacona jest w kilka zdjęć przedstawiających Autorkę i innych Morsów.

To pozycja, której przeczytanie zdecydowanie Wam polecam i to niezależnie od tego, czy morsujecie już od jakiegoś czasu, dopiero zaczynacie, czy mierzycie się z decyzją, czy powinniście rozpocząć tę aktywność. Lekkie pióro Anity Klechy, wywiady i wiele przydatnych informacji — to i dużo więcej znajdziecie w książce. Zachęcam do lektury!

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Autorki — bardzo dziękuję za możliwość przeczytania książki i objęcia tej wartościowej pozycji patronatem medialnym.  
 
8/10
 

3 komentarze:

  1. Zawsze chciałam spróbować morsowanie, więc chętnie sięgnę po ten poradnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny poradnik. Niebawem i ja napiszę o nim swoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na samą myśl zamarzam wewnętrznie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?