09/06/23

PATRONAT MEDIALNY "Słońce w Lwie" - Wioletta Milewska

68/180/18630/2023

 

O kobietach ufających swojemu sercu dla kobiet, ale nie tylko 

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: 30.05.2023 r.

 
"Słońce w Lwie" to piąty tom "Serii mazurskiej", w którym poznajemy dalsze losy dobrze znanych już Czytelnikowi bohaterek. Zarówno dwutomowe "Znaki życia" jak i później "Przez ucho igielne" oraz "Mazurka" bardzo mi się podobały i były niezwykłymi książkowymi podróżami. Dlatego też wiedziałam, że i na tej powieści się nie zawiodę, więc z ogromną przyjemnością objęłam najnowszą książkę Wioletty Milewskiej patronatem medialnym.

Trzy przyjaciółki z mazurskiej wsi Pietruchy w dalszym ciągu mierzą się z codziennością, mogąc jednocześnie liczyć na swoje nieocenione wsparcie. Kobiety próbują odnaleźć swoją życiową drogę i rozpocząć nowy, tym razem szczęśliwy rozdział. Malwina cały czas walczy z bezlitosnym i bezwzględnym systemem sądowniczym, Sylwia z nieuleczalną chorobą, a Wiktoria natomiast z byłym partnerem, który ponownie próbuje się do niej zbliżyć. Kobiety dzieli naprawdę wiele, ale łączy prawdziwa przyjaźń i to, że każda z nich pokonując własne przeciwności, stara się odnaleźć w życiu szczęście... Czy im się to uda? O tym musicie przekonać się już sami, czytając powieść, do czego naprawdę Was zachęcam!

Najnowsza książka Wioletty Milewskiej nie należy do najcieńszych lektur, gdyż liczy prawie sześćset stron. Czyta się ją jednak bardzo dobrze i szybko. Znajdziecie tutaj lekkie, śmieszne fragmenty, ale również takie, nad którymi chwilę się zatrzymacie, a może nawet przemyślicie pewne kwestie. To niezwykle życiowa historia o wzlotach i upadkach, a także sile prawdziwej przyjaźni, która niejednokrotnie jest nieoceniona.

Autorka porusza w tej powieści wiele naprawdę istotnych tematów. Wykreowała trzy bohaterki, z którymi Czytelnik idzie przez życie — tak podobne, a jednocześnie tak różne. To właśnie dzięki historiom Malwiny, Sylwii oraz Wiktorii Wioletta Milewska pokazuje, co tak naprawdę powinno być w życiu ważne.

"Słońce w Lwie" to wciągająca i świetnie napisana historia. Jeśli lubicie sięgać po rozbudowane obyczajówki z intrygującą historią, ale również przesłaniem to z pewnością będzie to lektura dla Was. Zapewniam, że się nie zawiedziecie!

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res. Za możliwość objęcia książki patronatem medialnym bardzo dziękuję Autorce.
 
9/10
 

3 komentarze:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?