28/02/23

PATRONAT MEDIALNY "Niewierność" - Karolina Kasprzak-Dietrich

21/180/5620/2023

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: ebook 2.02.2023 r. / audiobook 20.02.2023 r.

 

Miłość w czasach pandemii...


"Niewierność" to drugi tom z cyklu "Truciciel". Nie czytałam pierwszej części, ale Autorkę miałam już okazję poznać przy okazji innych książek. Tym razem był to jednak zupełnie odmienny gatunek, w którym  Karolina Kasprzak-Dietrich świetnie się odnajduje.

Moment, w którym na świecie zaczął rozprzestrzeniać się covid, pamięta bardzo dobrze pewnie każdy z nas. Strach, niemoc, niepewność jutra — to wszystko i wiele więcej nam wtedy towarzyszyło. Właśnie w takim momencie spotykamy  Wojtka i Kasandrę. Wcześniej zakochani w sobie po uszy, teraz ich związek przechodzi kryzys... Narzeczeni powoli się od siebie oddalają, Wojtek ucieka w samotność, a w konsekwencji Kasandra wdaje się w romans. Niedługo później zostaje natomiast porwana... To moment, w którym na światło dzienne zaczynają wychodzić liczne sekrety, a przeszłość o sobie przypomina.

Jak potoczą się losy pary? Czy Kasandra się odnajdzie, a Wojtek obudzi w sobie dawne uczucia? Lektura powieści odpowie Wam na te i inne ciekawe pytania, a przede wszystkim dostarczy wielu wrażeń i emocji.

Autorka stworzyła romans z rozbudowanym wątkiem kryminalnym. Książkę czyta się naprawdę świetnie i nie ma czasu na nudę. Nie jest to typowa słodko — gorzka historia miłości, która zawsze kończy się tak samo, a opowieść, która niejednokrotnie może zaskoczyć.

Kreacja postaci jest bardzo dobra, bohaterowie raz wzbudzają sympatię, innym razem denerwują swoim zachowaniem, więc jest tak, jak być powinno. Kasandra i Wojtek mają swoje jasne i ciemne strony, każde z nich swoje sekrety i są postaciami, których losy i uczucie śledzi się z przyjemnością.

Chociaż w lekturze nie zabraknie również trudnych momentów generalnie czyta się ją przyjemnie. Autorka ma lekkie pióro i wie, jak poprowadzić ciekawą historię jednocześnie ukazując w nienaciągany sposób uczucia. Polecam fanom gatunku — coś trochę innego więc zdecydowanie warto!

Ebook otrzymałam od Autorki — bardzo dziękuję za zaufanie i możliwość objęcia "Niewierności" patronatem medialnym.  
 
7/10
 

4 komentarze:

  1. Do tej pory nie interesowałam się zbyt mocno tą książką, ale teraz przyjrzenie się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że autorka posiada lekkie pióro.Ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją w swoich planach czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem możliwe, że po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?