12/05/23

PATRONAT MEDIALNY "Oczko 3" - Karolina Kasprzak-Dietrich

63/180/16990/2023

 

Poezja dziecięca w świetnym wydaniu

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera:  1.05.2023 r.

 
Twórczość Karoliny Kasprzak — Dietrich miałam okazję poznać już z kilku stron i każda z nich bardzo mi się podobała. Tym razem Autorka ponownie zaprasza Czytelnika do świata poezji dla dzieci, a w "Oczku 3" znajdziecie dwadzieścia dwa poetyckie teksty skierowane do najmłodszych Odbiorców.

Książeczka została wydana pierwszego dnia maja i składa się z wierszy o naprawdę różnej tematyce, zaczynając na takich o zwierzętach czy owadach, przechodząc przez te o sekretach, wesołym miasteczku, a kończąc na pięknym wierszu dedykowanym mamie. Ostatni tekst, podobnie jak w poprzednich książkach "Oczku" i "Oczku 2" to niespodzianka od Autorki dla Czytelników. Tym razem Karolina Kasprzak — Dietrich zamieściła w swoim tomiku piosenkę i zachęca małych Czytelników do wymyślenia do niej melodii.

Każdy wiersz zamieszczony w "Oczku 3" jest tak naprawdę inny. Wszystkie teksty są rymowane, ale jedne są długie, inne krótkie, jedne bardziej regularne, inne mniej, jedne poważne, inne zabawne i tych różnic można byłoby z pewnością mnożyć jeszcze trochę. Wszystkie teksty są jednak świetne, a lektura sprawia dużo frajdy i przyjemności nie tylko Dzieciakom, ale również dorosłemu Czytelnikowi.

Autorka poprzez swoje wiersze przede wszystkim pobudza wyobraźnię małych Czytelników, ale również uczy poprzez zabawę, niejednokrotnie okraszoną dużą dawką humoru. Przez "Oczko 3" się po prostu płynie, wnikając w dziecięcy świat, a na końcu zdecydowanie chce się jeszcze więcej.

"Oczko 3" to z pewnością pozycja warta uwagi dla Waszych Dzieciaków, czy Maluchów z Waszego otoczenia. Myślę, że i Wy nie zawiedziecie się, wnikając z nimi do delikatnego, pełnego magii, ale również istotnych prawd poetyckiego świata. Zapewniam, że chociaż jeden z dwudziestu dwóch z pozoru prostych wierszy zmusi Was do chociaż chwili refleksji i zastanowienia. Moje serce chyba najbardziej skradł tekst dedykowany mamie, ale tak naprawdę każdy wnosi coś ważnego do tego niedługiego tomiku.

Książeczka na razie została wydana wyłącznie w formie ebooka, ale zdecydowanie zachęcam Was do zapoznania się z tą pozycją. Piękny i poetycki świat "Oczka 3" już na Was czeka! Czy zdecydujecie się go odwiedzić? Zdecydowanie warto! 
 
Ebooka otrzymałam od Autorki — dziękuję za możliwość zrecenzowania i objęcia książki patronatem medialnym.
 
8/10
 

2 komentarze:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?