31/07/23

PATRONAT MEDIALNY "Światło po zmierzchu" - Żaneta Pawlik

87/180/24210/2023

 

Na scenie zwanej życiem może się zdarzyć naprawdę wszystko...

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: 04.07.2023 r. 

 
Naprawdę lubię powieści obyczajowe, więc od dawna chciałam zapoznać się z twórczością Żanety Pawlik, o której książkach czytałam bardzo pozytywne opinie. Kiedy więc nadarzyła się okazja przeczytania "Światła po zmierzchu" nie wahałam się zbyt długo i zdecydowanie się nie zawiodłam.

Julia Andrzejewska to nie tylko ceniona, ale również bardzo znana aktorka. Kiedy kariera kobiety zaczyna zwalniać, jej agentka nie chce dać za wygraną i podejmuje się zakulisowych działań. Kolejna rola wywołuje jednak medialną burzę, a Julia, by uciec od blasku fleszy, postanawia ukryć się na jakiś czas na wsi u przyjaciółki. To tam poznaje Kosmę, mężczyznę z tajemniczą przeszłością i utalentowanego fotografika przyrody. To ludzie z dwóch różnych światów — czy jest więc coś, co będzie w stanie ich połączyć? Jak potoczy się kariera Julii, czy jej gwiazda odzyska dawny blask?

"Światło po zmierzchu" to naprawdę bardzo dobra obyczajówka opisująca prawdziwą, w pełni realną historię. Znajdziecie tutaj po prostu życie, ze wszystkimi jego wzlotami i upadkami. Autorka nie boi się trudnych tematów, a o rzeczach niełatwych pisze z dużą delikatnością, lecz wprost.

Żaneta Pawlik wykreowała świetnych, realistycznych bohaterów. Zarówno Julia, Kosma, jak i odgrywająca w książce ważną rolę siostra aktorki — Teresa to postaci z życia wzięte, mierzące się z różnymi problemami. Łatwo się z nimi utożsamić, przeżywać smutki, ale również radości.

Książką według mnie zdecydowanie warta uwagi i dająca nadzieję, że zawsze można zacząć od nowa, tylko najpierw należy rozliczyć się z przeszłością. Ukazuje blaski i cienie medialnego świata, a także rolę przyjaźni i miłości w życiu każdego człowieka. Naprawdę polecam tę pełną emocji i zmuszającą do refleksji historię!

Na koniec zostawię Wam jeszcze rekomendację, którą miałam ogromną przyjemność napisać na okładkę "Światła po zmierzchu": Nowa książka Żanety Pawlik to świetna i wciągająca powieść obyczajowa. Poplątane losy bohaterów udowadniają, że w życiu nic nigdy nie jest pewne, ale szansa na nowy początek zawsze istnieje.

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S — ka. Bardzo dziękuję Wydawnictwu i Autorce za możliwość objęcia książki patronatem medialnym.
 
8/10
 

4 komentarze:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?