22/06/22

Akcja #pożyczprzeczytajpoleć

Chociaż wiem już od jakiegoś czasu tą informacją dzielę się z Wami dopiero teraz. Dałam sobie chwilę na przygotowanie i ogarnięcie kilku spraw, ale teraz wracam do pełnych obrotów z bardzo miłą i ważną dla mnie informacją!

 

Z ogromną przyjemnością informuję, że blog Książkowe podróże - te małe i te duże! wśród wielu cudownych Osób jest jednym z PATRONÓW MEDIALNYCH akcji #pożyczprzeczytajpoleć.

 

Projekt został stworzony przez Autorkę - Anetę Krasińską i jest skierowany do Czytelników, szczególnie tych, którzy korzystają z bibliotek. Ma na celu promowanie twórczości polskich Autorów. Zadanie jest jedno - bardzo proste: po przeczytaniu pożyczonej książki napiszcie od siebie kilka zdań opinii o niej. To bardzo cenne dla Autorów, a miejsc, w których możecie umieścić swoje przemyślenia jest wiele. Ja ze swojej strony polecam portale książkowe lubimyczytac.pl i nakanapie.pl ale jest również wiele innych stron. Na jakiej by to nie było nie zapomnijcie o oznaczeniu: #pożyczprzeczytajpoleć!

 

Patronowanie akcji to dla mnie pierwszy tak duży krok, być może szansa, ale przede wszystkim ogromna przyjemność i radość. Dziękuję Organizatorce za możliwość czynnego udziału w tym ważnym projekcie. O akcji pisałam już trochę na mojej stronie na FB, ale będę dawała znać na bieżąco, również tutaj. 

 

Pamiętajcie - Wasz głos się liczy! Nawet najkrótsza opinia o książce pożyczonej w bibliotece jest bardzo ważna dla każdego Autora i pomaga promować ich książki wśród innych Czytelników.

 


 

14 komentarzy:

  1. Ja chętnie dzielę się opiniami o książkch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i chętnie je czytam. :D W takim razie teraz przy książkach pożyczonych z biblioteki nie zapomnij o hashtagu #pożyczprzeczytajpoleć!

      Usuń
  2. Po pierwsze gratuluję patronatu <3, po drugie to anprawdę fajna akcja. Ja zwykle książkowy post zbiorczy robie raz w miesiącu i chętnei też dzielę się opiniami na Lubię czytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Wszystkie opinie są bardzo cenne dla Autorów, możesz teraz dodatkowo dodawać przy nich hashtag akcji. :)

      Usuń
  3. gdybym ja jeszcze miała czas na czytanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś się znajdzie! Warto wtedy dołączyć do projektu, bo może zrobić to każdy. :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu i mam nadzieję, że dołączysz. :)

      Usuń
  5. Niezmiernie się cieszę, że obie możemy wspierać tak szczytną akcję. Fajnie tu u Ciebie kochana. Dołączam do grona obserwujących. Z przyjemnością będą do Ciebie zaglądać. Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cieszę się, że mogę być częścią tego wyjątkowego projektu. :D Bardzo mi miło, że Ci się tutaj podoba i zostaniesz na dłużej, z pewnością do Ciebie zaglądnę. :)

      Usuń
  6. Świetna sprawa - z drugiej strony, powstał swego czasu fundusz, z którego wypłacano pisarzom tantiemy za wypożyczenie ich książek - już tego funduszu nie ma, szkoda - bo w tej chwili literat jest na pozycji przegranej finansowo wobec byle grajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to super projekt. :) O funduszu nie słyszałam, ale brzmi bardzo w porządku, szkoda, że już nie funkcjonuje. :/

      Usuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?