29/01/24

PATRONAT MEDIALNY "Psychoza" - Karolina Kasprzak-Dietrich

218/180/2023

 

Kiedy przeszłość staje się przyszłością i cały czas oddziałuje na teraźniejszość

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: 15.12.2023 r.  

 
Bardzo lubię twórczość Karoliny Kasprzak — Dietrich, gdyż Autorka za każdym razem mnie czymś zaskakuje. Niezależnie od gatunku, po który sięgam, wiem, że będzie to satysfakcjonująca i bardzo dobra lektura, która mnie wciągnie. Nie inaczej było w przypadku "Psychozy", o której za chwilę przeczytacie więcej.

Powieść to trzecia, a zarazem ostatnia część świetnie napisanej serii "Truciciel". W książce śledzimy dalsze losy Ksandry i Wojtka. Para już nie jest razem, a Czytelnik może obserwować, jak radzą sobie po rozstaniu. To właśnie teraz, jeszcze bardziej, oddziałuje na nich przeszłość... okazuje się, że strach i ogromne emocje mogą sprawić, że sama miłość nie wystarczy. Nieprzepracowane traumy, trudne dzieciństwo i demony codzienności nie pozwalają spać spokojnie. Czy Ksandra i Wojtek przezwyciężą trudności i odbudują swój związek? Czy będą umieli skupić się na tym, co tu i teraz i co jest dla nich ważne?

Powieść to wciągająca lektura, którą przeczytałam bardzo szybko. Z tą pozycją w ręce spędziłam naprawdę miły czas. Autorka świetnie prowadzi Czytelnika przez dalsze losy Ksandry i Wojtka. Teraz już te po rozstaniu, kiedy jeszcze bardziej i wytrwalej muszą walczyć, by przeszłość zupełnie nie zawładnęła ich teraźniejszością i miała jak najmniejszy wpływ na przyszłość.

"Psychoza" jest świetnie napisana. Autorka ma lekkie pióro, wprawnie kieruje bohaterów, a czytając bardzo dobrze wie się, co chce przekazać Odbiorcy. Karolina Kasprzak — Dietrich uświadamia Czytelnika, że nic nie jest takie, jakie się wydaje, wydarzenia z przeszłości mocno oddziałują na teraźniejszość, a prawdziwa miłość jest czymś, o co zdecydowanie warto walczyć.

W książce bardzo dużo się dzieje, Autorka trzyma Czytelnika w napięciu aż do samego końca... a ten, cóż, powiedzieć, że jest zaskakujący to w sumie powiedzieć mało. Jeśli lubicie niebanalne, wielowątkowe powieści o miłości, ale nie tylko, to lektura zdecydowanie dla Was. Polecam!

Recenzenckiego ebooka otrzymałam od Autorki. Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania powieści i objęcia pozycji patronatem medialnym. 
 
8/10
 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy patronat. Gratuluję serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję patronatu! Pani Karolina ma styl, który wciąga od razu.

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?