03/08/23

PATRONAT MEDIALNY "Wiersze pisane wrażeniami i emocjami" - Renata Świst

108/180/31090/2023

 

Wiersze pisane wrażeniami i emocjami, które faktycznie czuje się podczas czytania

 

RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: 20.07.2023 r.

 
Recenzowanie poezji za każdym razem jest dla mnie tak samo dużym wyzwaniem, które jednak bardzo lubię. Trudno pisać o czymś, co należy przeczytać, poczuć i poddać osobistej refleksji. O "Wierszach pisanych wrażeniami i emocjami " napiszę więc, opierając się głównie na moich odczuciach, które mam nadzieję, u Was będą podobne.

Tomik jest drugą częścią serii, którą rozpoczął zbiór zatytułowany „Wiersze pisane z wnętrza serca” wydany przez Autorkę kilka miesięcy tomu. Pierwszej książce również miałam okazję patronować, więc wiedziałam już, że Renata Świst pisze wiersze trafiające do mojego serca. Właśnie dlatego moja decyzja o objęciu patronatem medialnym tej pozycji nie mogła być inna, a lektura zapewniła mi wiele wrażeń i emocji. 

Zbiór składa się z wielu wierszy, więc i wrażeń i emocji na pewno Wam nie zabraknie. Każdy tekst jest inny, ale jednocześnie każdy je, przynajmniej w moim odbiorze, zdecydowanie zapewnia. Tomik zawiera wiersze zarówno dłuższe jak i krótsze, białe, a także rymowane. Pod tym względem również panuje tutaj duża różnorodność, która daje możliwość lepszego wniknięcia do pięknego świata poezji kreowanego przez Autorkę. 

Tytułowe "emocje" i "wrażenia" to słowa, które chyba najczęściej pojawiają się w tym zbiorze. Z samych wierszy bije spokój, radość z małych rzeczy, teksty są bardzo mocno refleksyjne. Jeśli miałabym określić, czym jest ten tomik, to powiedziałabym, że składają się na niego przemyślenia Autorki na temat otaczającego ją świata ubrane w formę poezji. Co więcej, poezji niezwykle klimatycznej, emocjonalnej, wręcz delikatnej i z pewnością pięknej. 

"Wiersze pisane wrażeniami i emocjami" to wyjątkowy tomik, po który zdecydowanie warto sięgnąć, jeśli szukacie poetyckich wrażeń. Teksty zapewnią Wam chwilę odpoczynku, ale również refleksji. Poprzez swoją różnorodność, z pewnością nie znudzą, a na pewno będą powodem wielu, zapowiadanych już w tytule, emocji i wrażeń. 

Egzemplarz recenzencki otrzymałam w ramach współpracy z Autorką oraz Studiem Wydawniczym Million. Bardzo dziękuję Pani Renacie i Wydawnictwu za możliwość przeczytania tomiku i objęcia go patronatem medialnym. 
 
8/10
 

5 komentarzy:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?