18/05/23

PATRONAT MEDIALNY "Utkana z miłości — duchowy coaching dla kobiet" - Agnieszka Andrzejczak

62/180/16950/2023

 

Życiowy poradnik dla wszystkich kobiet "utkanych z miłości"

 

PREMIEROWA RECENZJA PATRONATU MEDIALNEGO

Premiera: 10.05.2023 r.

 
Po przeczytaniu pierwszej książki Autorki długo nie mogłam zapomnieć o "Tysiąc metrów nad ziemią", które do tej pory wspominam jako niezwykle udaną, emocjonalną i poruszającą lekturę. Nie wahałam się więc zbyt długo nad propozycją objęcia patronatem medialnym drugiej książki Pani Agnieszki Andrzejczak, czyli "Utkanej z miłości — duchowego coachingu dla kobiet". Tym razem nie jest to jednak powieść, ale pewnego rodzaju poradnik na życie dla wszystkich kobiet "utkanych z miłości".

Jest to jednak pozycja dla wszystkich kobiet — niezależnie od wieku, poglądów, czy statusu. Autorka w kolejnych rozdziałach poradnika coraz bardziej przekonuje, że powinnyśmy w to wierzyć. Dlaczego? Bo każda z nas jest tak naprawdę "utkana z miłości", jeśli tylko będzie umiała, a przede wszystkim chciała to odkryć.

Agnieszka Andrzejczak pisze przede wszystkim o tym, że powinnyśmy uwierzyć w to, że jesteśmy wystarczające dokładnie takie, jakie jesteśmy. Że chociaż nie zawsze i nie do końca w to wierzymy, zasługujemy na miłość, szczęście i akceptację. Sensu życia, co warto podkreślić ze względu na różne prywatne poglądy i przekonania każdego z nas, Autorka upatruje również w relacji z Bogiem, a wiara jest postawiona w tej książce na bardzo ważnym miejscu.

Poradnik w założeniu ma pomóc odnaleźć drogę duchowego spełnienia, nauczyć życia w zgodzie z samym sobą, naturą i Bogiem. Wszystkie treści przekazane są nienachalnie, w sposób delikatny, a jednocześnie przekonujący. Dlatego mam wrażenie, że jeśli przeczytacie tę pozycję z uwagą i faktycznie będziecie chciały tego dokonać, jest to jak najbardziej możliwe.

Książkę czytało mi się bardzo dobrze i szybko. Jest to pozycja zdecydowanie warta Waszej uwagi. Kierowana głównie do kobiet, ale myślę, że i mężczyźni mogą odnaleźć w niej pewne treści dla siebie, a nawet jeśli nie to lepiej zrozumieć przeciwną płeć.

Na koniec chciałabym Wam jeszcze przytoczyć kilka słów, które dzięki uprzejmości Autorki przeczytacie na okładce tej cudownej lekturze: Książka to pozycja idealna dla kobiet w każdym wieku, gdyż wszystkie jesteśmy "utkane z miłości"! Świetnie napisany swego rodzaju życiowy przewodnik, który zachwyci, ale również zmusi do przemyśleń i głębszych refleksji.
 
Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Autorki. Bardzo dziękuję za możliwość objęcia patronatem medialnym i zrecenzowania "Utkanej z miłości".
 
9/10
 

3 komentarze:

  1. Zapisuję sobie tytuł tej książki. Myślę, że to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący tytuł. Serdecznie gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka jest bardzo pozytywnie nastawiająca do życia, autentyczna, szczera i prawdziwa. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?