30/10/22

Dwa lata bloga Książkowe podróże — te małe i te duże!, czyli o tym co było, jest i będzie słów kilka

Dobry wieczór!

Dzisiaj bonusowy — specjalny niedzielny wpis, w którym przygotowałam dla Was krótkie podsumowanie moich dwóch lat blogowania! Tak, kilka dni temu, a dokładniej 26 października minęło dokładnie tyle, odkąd możecie czytać moje recenzje i inne posty. 


Jeśli jesteście ze mną również na FB, to właśnie w tym dniu pojawiły się tam krótkie podziękowania. Zanim przejdę do kilku statystyk również i tutaj chcę Wam bardzo podziękować za to, że jesteście, czytacie i komentujecie. Bez Was nie byłoby bloga Książkowe podróże — te małe i te duże! Czytam uważnie każdy Wasz komentarz i chociaż nie zawsze czas pozwala, staram się również na nie odpisywać — prędzej czy później na pewno to zrobię. Jestem ogromnie wdzięczna za Waszą aktywność, ale przede wszystkim za obecność. To nasze wspólne święto i mam nadzieję, że jeszcze wiele takich przed nami!

Postanowiłam w tym wpisie podzielić się z Wami kilkoma danymi statystycznymi z tych dwóch lat. Nazbierało się tego trochę, ale skupię się tylko na tych głównych cyferkach, gdyby ktoś z Was byłby ich ciekawy. Będą to dane z dwóch lat, gdyż w tamtym roku nie robiłam takiego podsumowania i uważam, że taki obraz będzie pełniejszy.

Post, który właśnie czytacie, jest 381 wpisem na blogu. Publikowałam głównie recenzje, ale również wywiady z Autorami i Poetami, a także podsumowania miesiąca. Wśród recenzji nie zabrakło tych we współpracy z Wydawnictwami, czy samymi Autorami, ale również co piszę z ogromną dumą opinii patronackich. Patronatem medialnym blog Książkowe podróże — te małe i te duże! objął jak na razie 6 książek, w tym 4 miały już swoją premierę. Patronuję również bliskiemu mojemu sercu projektowi #PożyczPrzeczytajPoleć i jestem współorganizatorką wydarzenia #poetyckipazdziernik O kilku rzeczach nie mogę jeszcze mówić, ale mogę Wam obiecać, że nie jest to moje ostatnie słowo. ;)

Pod dotychczasowymi wpisami zostawiliśmy 1927 komentarzy. Zostawiliśmy, gdyż tak jak wspominałam, staram się Wam odpisywać. :) Blog na dzień dzisiejszy (30.10.2022 r.) ma 39 obserwatorów, a strona na FB 381 obserwujących. Pod tymi z pozoru nic nieznaczącymi cyferkami kryje się każdy z Was, za co jestem ogromnie wdzięczna.

Od samego początku wyświetliliście bloga 12 625 razy. Największą popularnością, nieustannie i z ogromną przewagą cieszy się recenzja bardzo ważnej książki dla dzieci - "Wszędzie i we wszystkim", chociaż i tutaj ciekawostka, ja wcale nie jestem z niej aż taka dumna.

Był podziękowania i dotychczasowe statystyki, więc teraz trochę o planach na przyszłość. Oczywiście zamierzam dalej dla Was pisać, gdyż sprawia mi to ogromną radość i daje dużo satysfakcji. W najbliższym czasie muszę jednak trochę przystopować i skupić się na nauce do matury, więc wpisy będą pojawiać się zawsze we wtorki i czwartki, a sporadycznie w soboty. Oznacza to, że będę publikować dwa, maksymalnie trzy razy w tygodniu. Nie planuję większych zmian, jeśli chodzi o formę, dalej będą to głównie recenzje przeczytanych powieści. Nie zaprzestaję również wywiadów z Autorami i mam już w planach kilka takich rozmów.

Jeśli ten wpis czytają Autorki, Autorzy, czy przedstawiciele Wydawnictw przypominam, że jestem otwarta na współprace i nowe doświadczenia zarówno w ramach recenzowania książek, przeprowadzenia pisemnego wywiadu jak i objęcia pozycji patronatem medialnym. Więcej szczegółów można uzyskać, kontaktując się ze mną drogą mailową: viki_zm@wp.pl lub pisząc wiadomość poprzez stronę na FB. 

Życząc Wam wielu książkowych podróży — tych małych i tych dużych raz jeszcze bardzo dziękuję za to, że jesteście i mam nadzieję, będziecie. Do zobaczenia w kolejnych wpisach!

Wiktoria 
 

14 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie urodzin bloga i życzę jeszcze wielu kolejnych takich rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, kiedy to zleciało. Życzę wielu inspiracji do tworzenia nowych treści na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, dopiero zaczynałam. ;) Dziękuję. <3

      Usuń
  3. Gratulacje, życzę dalszego, owocnego blogowania, czytania i recenzowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! I życzę przyjemności z blogowania oraz samych dobrych lektur 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wielu sukcesów oraz wspaniałych czytelniczych przygód!!

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?