06/08/21

Czy warto było przeczytać te książki? - lipiec 2021

Kilka dni po wyrwaniu kolejnej kartki z kalendarza i powitaniu nowego miesiąca dzielę się z Wami moją listą książek, które przeczytałam w lipcu. Udało mi się poznać 17 nowych historii, ale to trzy z nich zapamiętam na dłużej.

"A niech to szlag!" to wyjątkowa historia, której recenzja już pojawiła się na blogu. „Może: o magicznym potencjale, który drzemie w każdym człowieku” to książka skierowana do najmłodszych, ale dzięki pięknym ilustracjom i niosącym przesłanie tekście z pewnością spodoba się niejednemu dorosłemu.

„Zapiski Babci. Wspomnienia dla moich wnuków” to cudowny pamiętnik wypełniany przez Babcię. Przed uzupełnieniem to tylko książka z pytaniami i miejscem na zdjęcia, ale po wpisaniu wspomnień i wklejeniu fotografii bezcenna pamiątka na lata.

A Wy co przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Chętnie zobaczę Wasze listy. Wszystkim czytelnikom życzę udanych sierpniowych książkowych podróży i dużo słońca!     

  1. „Zaklinacz koni” - Nicholas Evans 6/10
  2. „Nieplanowane. Dramatyczna historia o przemianie serca byłej dyrektorki kliniki aborcyjnej” - Abby Johnson 6/10
  3. „Stokrotki w śniegu” - Richard Paul Evans 7/10
  4. „Tajemniczy świat Witka. Mój brat ma autyzm” - Daria Kacprzak 8/10
  5. „Aksamitny Królik, czyli jak zabawki stają się prawdziwe” - Margery Williams 8/10
  6. „Aż po horyzont tom I” - Agnieszka Janiszewska 6/10
  7. „Aż po horyzont tom II” - Agnieszka Janiszewska 7/10
  8. „Stowarzyszenie umarłych poetów” - Nancy H. Kleinbaum 6/10
  9. „Może: o magicznym potencjale, który drzemie w każdym człowieku” - Kobi Yamada 9/10
  10. „A niech to szlag!” - Monika Cieluch 9/10
  11. „Zapiski Babci. Wspomnienia dla moich wnuków” - Anja Gullberg 10/10
  12. „Garderoba” - Jagna Ambroziak 6/10
  13. „Biegając boso” - Amy Harmon 7/10
  14. „Bella i Sebastian 2. Przygoda trwa!” - Nicolas Vanier 8/10
  15. „Bella i Sebastian 3. Przyjaciele na całe życie” - Nicolas Vanier 8/10
  16. „Gdyby nie ty” - Colleen Hoover 8/10
  17. „Miłość na kredyt” - Sandra Robins 6/10

2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze nic z Twojej listy, ale chciałabym kiedyś sięgnąć po Evansa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz "Zaklinacza koni" nie znam innych książek tego autora, ale ta mi się podobała :D

      Usuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?