Kilka dni po wyrwaniu kolejnej kartki z kalendarza i powitaniu nowego miesiąca dzielę się z Wami moją listą książek, które przeczytałam w lipcu. Udało mi się poznać 17 nowych historii, ale to trzy z nich zapamiętam na dłużej.
"A niech to szlag!" to wyjątkowa historia, której recenzja już pojawiła się na blogu. „Może: o magicznym potencjale, który drzemie w każdym człowieku” to książka skierowana do najmłodszych, ale dzięki pięknym ilustracjom i niosącym przesłanie tekście z pewnością spodoba się niejednemu dorosłemu.
„Zapiski Babci. Wspomnienia dla moich wnuków” to cudowny pamiętnik wypełniany przez Babcię. Przed uzupełnieniem to tylko książka z pytaniami i miejscem na zdjęcia, ale po wpisaniu wspomnień i wklejeniu fotografii bezcenna pamiątka na lata.
A Wy co przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Chętnie zobaczę Wasze listy. Wszystkim czytelnikom życzę udanych sierpniowych książkowych podróży i dużo słońca!
- „Zaklinacz koni” - Nicholas Evans 6/10 ⭐
- „Nieplanowane. Dramatyczna historia o przemianie serca byłej dyrektorki kliniki aborcyjnej” - Abby Johnson 6/10 ⭐
- „Stokrotki w śniegu” - Richard Paul Evans 7/10 ⭐
- „Tajemniczy świat Witka. Mój brat ma autyzm” - Daria Kacprzak 8/10 ⭐
- „Aksamitny Królik, czyli jak zabawki stają się prawdziwe” - Margery Williams 8/10 ⭐
- „Aż po horyzont tom I” - Agnieszka Janiszewska 6/10 ⭐
- „Aż po horyzont tom II” - Agnieszka Janiszewska 7/10 ⭐
- „Stowarzyszenie umarłych poetów” - Nancy H. Kleinbaum 6/10 ⭐
- „Może: o magicznym potencjale, który drzemie w każdym człowieku” - Kobi Yamada 9/10 ⭐
- „A niech to szlag!” - Monika Cieluch 9/10 ⭐
- „Zapiski Babci. Wspomnienia dla moich wnuków” - Anja Gullberg 10/10 ⭐
- „Garderoba” - Jagna Ambroziak 6/10 ⭐
- „Biegając boso” - Amy Harmon 7/10 ⭐
- „Bella i Sebastian 2. Przygoda trwa!” - Nicolas Vanier 8/10 ⭐
- „Bella i Sebastian 3. Przyjaciele na całe życie” - Nicolas Vanier 8/10 ⭐
- „Gdyby nie ty” - Colleen Hoover 8/10 ⭐
-
„Miłość
na kredyt” - Sandra Robins 6/10 ⭐
Nie czytałam jeszcze nic z Twojej listy, ale chciałabym kiedyś sięgnąć po Evansa :)
OdpowiedzUsuńOprócz "Zaklinacza koni" nie znam innych książek tego autora, ale ta mi się podobała :D
Usuń