01/07/21

"Zimowa miłość" - Elżbieta Rodzeń

Anna i Michał poznali się na pierwszym roku studiów. Mężczyzna dla medycyny zrezygnował z kolarstwa górskiego, a dziewczyna z malarstwa. 

Młodzi ludzie od samego początku bardzo dobrze się ze sobą dogadują, a stopniowo ich przyjaźń przeradza się w uczucie. Anna i Michał dość szybko planują wspólną przyszłość. 

Niespodziewanie Anna po prostu zrywa z mężczyzną nie wyjaśniając w żaden sposób swojej decyzji. Kobieta zdecydowała, że ukochany nigdy nie dowie się prawdy. 

Mijają lata, a niegdyś tak bliscy sobie ludzie przez szesnaście lat nie mieli ze sobą kontaktu. Anna jest teraz dyrektorem kliniki chirurgii plastycznej, a Michał pracuje w szpitalu dziecięcym. Kobieta nie związała się już z nikim innym, mieszka samotnie nie mając rodziny, jedynie najbliższą przyjaciółkę. Mężczyzna ułożył sobie życie z inną kobietą, a owocem tego związku jest rezolutna sześciolatka. Zosia bardzo kocha swojego tatę i pragnie spędzać z nim jak najwięcej czasu, równocześnie bardzo tęskniąc za mamą. 

Przypadkiem, a może nie do końca przypadkiem, Anna i Michał jadą na tą samą konferencję. Jedna chwila i jedna decyzja uruchamia lawinę wydarzeń. Mężczyzna wraz z córką jadą razem z Anną do domu jej ojca w górach. Na drogę wyskakuje zwierzę przez co dochodzi do wypadku. Anna i Michał wraz z córką zostają zamknięci w domu w górach, ranni i bez dostępu do pomocy. 

Jak zakończy się ta historia? Czy Anna i Michał wyjaśnią między sobą sprawy z przeszłości?

Piękna i wzruszająca książka, która na długo zostanie w sercu czytelnika. Opisana w książce historia wydaje się bardzo realistyczna, a relacja Anny i Michała do ostatnich stron nie jest przewidywalna. Bardzo serdecznie polecam tą piękną powieść.

8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?