03/07/21

Czy warto było przeczytać te książki? - czerwiec 2021

Kontynuując comiesięczną tradycję ponownie dzielę się z Wami listą książek, które przeczytałam w ubiegłym miesiącu. Udało mi się przeczytać trzynaście powieści, ale dwie z nich spodobały mi się najbardziej.

Wszystkie recenzje pojawiać się tutaj będą regularnie w dalszej lub bliższej przyszłości.

A jak wyglądały wasze czerwcowe listy? Która książka spodobała Wam się najbardziej? Koniecznie podzielcie się swoją opinią! 

Życzę Wam owocnych i udanych książkowych podróży - tych małych i tych dużych w lipcu. 

Poniżej przedstawiam moją listę:

  1. „Ostatnia piosenka” - Nicholas Sparks 7/10
  2. „Król złodziei” - Cornelia Funke 6/10
  3. „Więcej serca niż rozumu” - Klaudia Bianek 8/10
  4. „Wybacz mi, Leonardzie” - Matthew Quick 6/10
  5. „Światło między oceanami” - M.L. Stedman 7/10
  6. „Wyśniłam cię, córeczko” - Diane Chamberlain 6/10
  7. „Bezpieczna przystań” - Danielle Steel 7/10
  8. „9 godzin do nieba” - William Wayne 6/10
  9. „Bella i Sebastian” - Nicolas Vanier 8/10
  10. „(Nie)miłość. Z tobą i bez ciebie” - Natasza Socha 6/10
  11. „Wszystkie nasze obietnice” - Colleen Hoover 7/10
  12. „Pamięć. Trening interaktywny” - Marek Szurawski 6/10
  13. „Dziecko z mgły” – Renata Kosin 6/10

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?