01/05/21

Czy warto było przeczytać te książki? - kwiecień 2021

Kontynuując comiesięczną tradycję publikuję moje czytelnicze podsumowanie minionego miesiąca. 

W ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać 13 książek. Najbardziej podobały mi się książki „Kierunek tu i teraz”, której recenzja jest już na blogu i „Strażniczka Słońca”. Obie książki oceniłam na 8

Poniżej znajduje się lista powieści, które przeczytałam. Recenzję będę zamieszczać na bieżąco w kolejnych wpisach na blogu, jedna pojawiła się już kilka dni temu. 

Odwiedzajcie bloga, podzielcie się swoim podsumowaniem miesiąca i odbywajcie owocne książkowe podróże - te małe i te duże w czasie długiego weekendu. 

  1.  „Puszka” - Barbara Kosmowska 7/10
  2. „Strażniczka Słońca” - Maja Lunde, Lisa Aisato 8/10
  3. „Dom nad rozlewiskiem” - Małgorzata Kalicińska 6/10
  4. „Powroty nad rozlewiskiem” - Małgorzata Kalicińska 6/10
  5. „Kordian” - Juliusz Słowacki 5/10
  6. „Kierunek tu i teraz” - Maciej Trawnicki 8/10
  7. „Zanim wstanie dla nas słońce” - Gabriela Gargaś 7/10
  8. „Możesz wybrać kogo chcesz pożreć” - Dorota Combrzyńska-Nogala 7/10
  9. „Pas startowy” - Katarzyna Ryrych 7/10
  10. „Biały teatr panny Nehemias” - Zuzanna Orlińska 7/10
  11. „Za wszelką cenę” - Katarzyna Ryrych 7/10
  12. „Źródło. Jak zmienić swoje życie na lepsze” - Tara Swart 6/10
  13. „Sekundnik” - Barbara Stenka 6/10⭐ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?