27/04/21

"Źródło. Jak zmienić swoje życie na lepsze" - Tara Swart

Na rynku możemy znaleźć wiele poradników i książek, które próbują pokazać nam jak żyć, w jaki sposób podejmować dobre decyzje i co robić, by czuć się dobrze z samym sobą.

Książka Tary Swart to jedna z tego typu publikacji. Autorka to psychiatra i neuronaukowczyni, ale po wielu latach pracy w szpitalu zajęła się coachingiem wykorzystując zdobytą wiedzę i umiejętność rozmowy z drugim człowiekiem. W swojej książce zachęca czytelników by wykorzystać potencjał i możliwości Źródła, jak nazywa mózg człowieka. Po przeczytaniu książki mamy wyciągnąć wnioski, pracować nad zmianami i nie bać się podejmowania trudnych decyzji. Dzięki zapoznaniu się z publikacją i aktywnemu zmienianiu działania mózgu możemy nauczyć się spełniać marzenia, osiągać cele, a przede wszystkim zmienić swoje życie na lepsze!

Dr Tara Swart przekonuje swoich czytelników, że mogą żyć tak jak tego naprawdę pragną i robić rzeczy, których do tej pory się bali, ponieważ wszystko, co dzieje się w naszym życiu nie zależy od zewnętrznych działań i innych nadprzyrodzonych sił, a od zdolności myślenia każdego człowieka i pracy nad źródłem.

W trakcie czytania osoba przewracająca kolejne kartki książki powinna prowadzić dziennik, robić ćwiczenia i zapisywać ważne wnioski. Dzięki takim działaniom, wizualizacji i próbom odpowiedzi na różne pytania czytelnik szybko uświadomi sobie, że jego mózg zazwyczaj działa na autopilocie i zyska możliwość dokonania z pozoru niewielkich zmian w swoich zachowaniach i przyzwyczajeniach, które pozwolą mu żyć pełnią życia.

Już na początku autorka pisze „Chcę, żebyś był w stanie pobudzić swój mózg i odblokować jego potencjał, by móc tworzyć takie życie, jakiego pragniesz, wyłączyć autopilota i podjąć decyzje niezbędne do ruszenia naprzód”. Chociaż to jedno z pierwszych zdań po przeczytaniu poradnika zawarte w nim słowa powinniśmy potrafić wdrożyć w życie.

Pomiędzy typowo biologicznymi opisami budowy i działania mózgu i neuronów, czy podpowiedziami autorki znajdziemy także prawdziwe historie jej pacjentów. Mam wrażenie, że pomimo wielu ważnych i cennych informacji zawartych na innych kartkach książki to właśnie one były dla mnie najbardziej wartościowe. Te prosto z życia wzięte sytuacje pozwoliły mi dostrzec emocje i motywacje niektórych ludzi w danej sytuacji, a także zauważyć u siebie podobne zachowania.

Zachęcam do przeczytania książki, podjęcia próby zmienienia swojego życia na lepsze, a także używania Źródła świadomie i na sto procent!

Książkę otrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl, dziękuję za możliwość przeczytania i zrecenzowania tej ważnej publikacji! 

6/10


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?