06/03/21

"Jedną nogą w niebie" - Izabella Frączyk

6/100/1400/2021

Książka to trzeci i ostatni tom cyklu o Stajni w Pieńkach. Autorka w swojej powieści kontynuuje losy poznanych w poprzednich częściach bohaterów.

Tempo życia w Pieńkach wcale nie zwalnia, a Magda już do tej pory dała z siebie bardzo dużo. Miejsce, które miało być dla kobiety jej azylem na ziemi wymaga ogromu pracy i dużych nakładów finansowych, Magda ma powoli dość. Nie może już liczyć na wsparcie Adama, z którym rozstała się przez jego brata Wojtka. Na domiar złego czynniki pogodowe także nie sprzyjają, a powódź, która przyszła do Pieniek wywołała wiele bardzo dużych strat. Kobieta chce się już poddać i sprzedać stadninę, kiedy przypadek sprawia, że odnajduje w sobie wolę walki. W między czasie Adam dowiaduje się o prawdziwym powodzie zerwania… 

Problemów nie brakuje także u Alicji, kobieta zmaga się z rozterkami, trudnymi uczuciami i ma przed sobą bardzo ważną decyzję do podjęcia. Na szczęście przyjaciółki mogą liczyć na wzajemną pomoc i wsparcie.

Czy Magda i Adam zdecydują się zawalczyć o prawdziwą miłość? Czy Alicja zdecyduje się wychować dziecko, a jeśli tak to z Krzysztofem czy bez niego? Czy kobietom uda się uratować stadninę i pozbyć się kłopotów finansowych? Jak potoczą się dalsze losy bohaterów i jak ułoży się ich życie?

Ostatnia z cyklu powieść Izabelli Frączyk nie jest gorsza od swoich poprzedniczek. W książce nie brakuje wartkiej akcji, niespodziewanych zwrotów, nowych miłości i kolejnych przygód bohaterów wzbudzających sympatię. Książka jak większość tego rodzaju kończy się happy endem, wszystko się powoli układa, a mimo wszystko chciałoby się sięgnąć po kolejne tomy i poznać dalsze losy bohaterów.

7/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?