31/12/20

"Niebo istnieje... Naprawdę!" - Todd Burpo, Lynn Vincent

Colton Burpo cudem wyzdrowiał po nagłej operacji wycięcia wyrostka robaczkowego, jego rodzina żarliwie modliła się do Boga o zdrowie dziecka i nie posiadała się z radości, kiedy zabieg się udał a dziecko zaczynało zdrowieć. Niespełna czteroletni Colton około pół roku po operacji zaczął opowiadać piękne i wyjątkowe historie. Chłopczyk oznajmił rodzicom, że opuścił swoje ciało podczas zabiegu i opisał zachowanie rodziców w czasie trwania operacji. W kolejnych dniach dziecko opowiadało wizycie w niebie i mówiło o osobach, których nie miało okazji poznać, a także opisywało wygląd Boga i Jezusa. Colton opowiedział o spotkaniu z siostrą, którą jego mama poroniła i o pradziadku, którego nigdy nie poznał. Chłopiec zaskakiwał rodziców opisami nieba i szczegółami pasującymi do opisów w Biblii. W prosty sposób opisywał Jezusa i anioły, twierdził że Bóg jest „bardzo, bardzo duży” i naprawdę nas kocha.

Historia opowiedziana w tej książce przez ojca przywołującego słowa syna ukazuje miejsce, które czeka na nas wszystkich. W niebie „nikt nie jest stary i nikt nie nosi okularów”. Warta polecenia historia pozwalającą zobaczyć niebo oczami dziecka i uwierzyć, że „Niebo istnieje… Naprawdę!”, a także ukazująca, że zawsze ktoś nad nami czuwa i możemy liczyć na bezgraniczną miłość Boga.

8/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?