08/11/20

"Chłopak z sąsiedztwa" - Kasie West

Od czasu śmierci mamy Charlie przebywa głównie w męskim gronie. Dziewczyna mieszka z ojcem policjantem i ma trzech starszych braci oraz sąsiada, honorowego członka rodziny, którego traktuje jak brata. Mówi o sobie, że jest chłopczycą i woli grać z kumplami w kosza, niż randkować. Gdy musi sama zarobić na kolejny ze swoich mandatów za przekroczenie prędkości znajduje pracę w butiku z eleganckimi ubraniami. To tam na początku z przymusu czyni pierwsze kroki, by być o wiele bardziej kobiecą niż do tej pory.Sprawia to, że zaczyna się nią interesować przystojny chłopak… Zdarzenia z dnia codziennego Charlie odreagowuje na nocnych pogawędkach przez płot z Bradenem, sąsiadem i "czwartym bratem", który jak sama przyznaje zna ją lepiej niż ktokolwiek. Przyjaciel nie wie tylko jednej rzeczy-Charlie ma przed nim jeden sekret: jest zakochana i nie chce się do tego przyznać, bo boi się odrzucenia i straty.
Zabawna powieść o miłości pomiędzy rodzeństwem, zaufaniu. Również o tej drugiej miłości, która czasem od lat czai się na nas tuż za rogiem i czeka, by ją zauważyć.

6/10 ⭐


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?