09/11/20

"Bądź moim marzeniem" - Monika Michalik

Kilka godzin przed wymarzoną i długo wyczekiwaną podróżą na Korfu Tomek długoletni partner oznajmia Natalii, że kocha inną. Świat dziewczyny w tym momencie się wali, to miał być ich pierwszy wyjazd za granicę. Załamana Natalia postanawia nie rezygnować jednak z wyjazdu. W hotelowej recepcji po przylocie dziewczyna poznaje przystojnego i oferującego pomoc Michała .
Mężczyzna od pierwszego spotkania nie może przestać o niej myśleć, ale romans z turystką w jego przypadku na pewno nie wchodzi w grę. Po trudnych chwilach w Polsce wyjechał na Korfu, by uciec od smutnych wspomnień i nie chce znowu ściągnąć na siebie kłopotów! Każda kolejna wspólnie spędzona chwila zbliża tę dwójkę do siebie upewnia, że najwidoczniej są sobie przeznaczeni. Natalia po skończonym urlopie wraca do Polski, ale zakochani dalej są w kontakcie i tęsknią. Niestety wspólne plany na przyszłość krzyżują złe wyniki badań lekarskich Natalii, a w dodatku w życiu Natalii na nowo pojawia się Tomek.
Czy wakacyjne uczucie może przerodzić się w prawdziwą miłość i przetrwać nawet najgorsze?
Bardzo wartościowa książka pokazująca siłę prawdziwego uczucia i uzmysławiająca czytelnikowi, że to właśnie w najgorszych momentach powinno się być blisko ważnych dla nas osób.

7/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?