23/03/23

Zmiany i nowe doświadczenia, czyli o portalu Recenzenci literatury słów kilka

Dzień dobry Kochani!

Lubicie zmiany, nowe doświadczenia? Ja zawsze się ich boję, ale jednocześnie wiem, że dają mi szansę na niesamowity rozwój i poszerzanie swoich horyzontów.

 
Kilka dni temu znalazłam informację w sieci, że powstaje nowy portal — Recenzenci literatury i wysłałam zgłoszenie do naboru. Niespodziewanie dla mnie samej, udało się...
 
 
 
 
Teraz oficjalnie mogę już powiedzieć, że należę do Zespołu Redakcyjnego. Jest to dla mnie ogromna radość i sukces, ale również nowe wyzwania, dużo nauki i pracy. 
 
 
 
 
Sam portal jest dostępny dla wszystkich Użytkowników, którzy chcą do nas dołączyć — Recenzentów, Blogerów, Influencerów, ale również Autorów, Przedstawicieli Wydawnictw i wszystkich Miłośników książek. Jako Redakcja, składająca się z cudownych, pełnych miłości do książek i zaangażowanych w swoją pracę osób odpowiadamy jednak za jeden dział, który będziemy dla Was tworzyć. Mam na myśli Redakcja poleca — to w tym miejscu będą pojawiać się nasze najciekawsze recenzje, wywiady z Autorami czy inne teksty. 
 
 
 
 
Aby również tworzyć z nami Recenzentów literatury, wystarczy założyć darmowe konto i wrzucać swoje recenzje, zapowiedzi patronatów, czy inne wpisy. To nowe i wyjątkowe miejsce w sieci, idealne dla wszystkich Recenzentów, którzy chcą się rozwijać! Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany, zostawiam Wam link do mojego profilu na stronie. 
 
Mam nadzieję, że do nas dołączycie! Recenzenci literatury czekają właśnie na Was. :) A ja, jako członek Redakcji, zapewniam, że będziemy dbać, aby przekazywać Wam wartościowe treści na poziomie. 
 

18 komentarzy:

  1. Życzę satysfakcji i wielu nowych doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Też chciałam wysłać, ale nie miałam tyle odwagi co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Czy to była odwaga? Nie wiem, chyba impuls i chęć rozwoju zawładnęły mną w momencie wysyłania zgłoszenia. ;)

      Usuń
  3. Cieszę się Wiktorii. Gratuluję.Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23/3/23 20:42

    Dziwię się, że dołączyłaś do tego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się dowiem - dlaczego? Skomentowałeś/skomentowałaś ten wpis anonimowo, dodatkowo nie wyjaśniając swojego zdziwienia.

      Usuń
    2. Anonimowy23/3/23 21:05

      Piszesz dobre recenzje. Pozostałe redaktorki tego nowego portalu raczej nie moga się tym pochwalić.

      Usuń
    3. Po pierwsze — nie oceniam pracy innych, nie do mnie to należy i nie chciałabym, by na moim blogu ktoś kierował tego typu komentarze wobec kogokolwiek. Po drugie — tworzymy zespół, ale każdy odpowiada za swoje teksty i podpisuje się pod nimi. Jeśli boisz się o poziom — moje będą dokładnie takie same jak tutaj. Mimo wszystko dziękuję, ale wolałabym, żebyś na przyszłość powstrzymał(a) się od komentarzy mogących kogoś urazić i to nie konstruktywnych uwag kierowanych bezpośrednio do tej osoby/osób a pisanych u mnie ogólnych informacji.

      Usuń
    4. Anonimowy24/3/23 10:10

      Tyle warty portal ile poszczególne jego elementy razem wzięte. Jeśli jedna, może dwie osoby w zespole potrafią pisać recenzje, a reszta nawet nie chce się tego nauczyć tylko szumnie ogłasza się redaktorami, to sukcesu nie wróżę, chociaż... biorąc pod uwagę dzisiejsze standardy, kto wie. W zasadzie co mnie to obchodzi.

      Usuń
    5. Anonimowy24/3/23 19:24

      Dodam jeszcze, że to bardzo ładnie powiedzieć, że nie ocenia się czyjejś pracy, żeby być w porządku wobec koleżanek na portalu, do którego co dopiero się aplikowało. :) Tymczasem uciekam, kiście się we własnym sosie.

      Usuń
    6. "Tyle warty portal ile poszczególne jego elementy razem wzięte." - dokładnie, zgadzam się. Ale portal to nie tylko Redakcja — my, tak jak wspominałam, odpowiadamy tylko za jeden dział. Portal to mają być przede wszystkim Recenzenci/Blogerzy/Influencerzy, którzy będą się w tym miejscu dzielić swoimi tekstami i to właśnie zadecyduje o jego sukcesie bądź braku. To jednak, co zupełnie naturalne, dopiero czas może pokazać. :)

      Usuń
    7. Nie oceniam - ogólnie, w życiu, a nie tylko w tym przypadku. Patrzę na siebie a nie na innych, co naprawdę polecam. :D

      Usuń
  5. Świetnie! Wielkie, wielkie gratulacje. Rozwijaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. :D Warto również założyć swoje konto i wrzucać własne recenzje!

      Usuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?