23/12/22

Życzenia na Boże Narodzenie 2022

Kochani!

Nie zostawiając tego na jutro, kiedy wszyscy będziemy już w ferworze ostatnich przygotowań, spędzając czas z Bliskimi, już dzisiaj chciałabym Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze na Święta Bożego Narodzenia i cały nadchodzący 2023 rok.

 
Ten post wrzucam tutaj jako ostatni i ogłaszam krótką, okołoświąteczną przerwę, w działalności bloga i strony. Nie wliczając rozwiązania świątecznego konkursu na FB, wracam do Was po Nowym Roku.
 
Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia! <3
 

6 komentarzy:

  1. Życzę przede wszystkim dużo odpoczynku, radości, spokoju i zdrowia!
    Niech blask świec i lampek choinkowych rozświetlą mrok wieczorów, a smak wigilijnych potraw spożywanych z bliskimi pozostanie na długo w pamięci!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia i Tobie wzajemnie. Radosnych świąt i szczęśliwego Nowego Roku 🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt i bogatego książkowego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, radosnych, spokojnych i pełnych ciepła Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?