27/09/22

"Chłopak, który pragnął kochać" - Monika Cieluch

210/150/62900/2022

 

"Prawdziwe uczucie przetrwa największą burzę" czy na pewno?

 
Początek tej historii został opisany w "Dziewczynie, która czuła zbyt mocno". Powieść bardzo mi się podobała, była niezwykle wciągająca i urzekająca. Dlatego też z niecierpliwością czekałam na tę książkę, która miała wyjaśnić dalsze losy bohaterów po tak zaskakującym wydarzeniu i się nie zawiodłam!

Monika Cieluch napisała kolejną bardzo dobrą powieść obyczajową z rozbudowanym wątkiem miłosnym. Wydaje się, że po tylu latach od straty ukochanego London wreszcie pogodziła się z przeszłością i ma szczęśliwe, spokojne życie u boku męża. Kiedy jednak kobieta znajduje pod swoimi drzwiami tajemniczy magnes na lodówkę, wspomnienia niespodziewanie wracają. Te przedmioty kojarzą się London tylko i wyłącznie z jedną osobą, ale przecież to niemożliwe... Mocno zastanawiający wydaje się również fakt, że kobieta pewnego dnia widzi na ulicy mężczyznę bardzo podobnego do byłego ukochanego. Kim jest tajemnicza postać? Która miłość London zwycięży w tym zestawieniu?

W kontynuacji "Dziewczyny, która czuła zbyt mocno" Autorka zdecydowanie trzyma poziom. Nie zwalnia tempa akcja, niejednokrotnie zaskakuje Czytelnika niespodziewanymi rozwiązaniami i cały czas intryguje. Monika Cieluch napisała niezwykłą opowieść, w której prawdziwa miłość gra pierwsze skrzypce, ale znajdziemy również wiele innych wątków pobocznych.

Powieść to piękna historia z bardzo ciekawą fabułą. Autorka wyjaśnia kilka niedopowiedzeń z pierwszego tomu, ale wprowadza również nowe wątki. Ciągle coś się dzieje, przez co od książki bardzo trudno się oderwać. Monika Cieluch wykreowała barwnych bohaterów, którzy pomimo tego, że poznaliśmy ich już bardzo dobrze w pierwszym tomie, dalej potrafią zaskoczyć. Dodatkowo lekkie pióro, które sprawia, że przez tę historię po prostu się płynie, a przy okazji wyciąga wnioski, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze.

Książkę zdecydowanie polecam, jednak należy zacząć od pierwszego tomu, by zrozumieć całą historię. To pozycja idealna dla osób lubiących czytać o miłości, ale również dla fanów literatury obyczajowej z ważnym przesłaniem. Monika Cieluch już zdążyła mnie przyzwyczaić do tego, że pisze wyjątkowe powieści i również i tym razem się nie zawiodłam.
 
Recenzja powstała we współpracy z Wydawnictwem Amare. 
 
9/10
 

18 komentarzy:

  1. Mam jeszcze do nadrobienia pierwszą część, ale na pewno przeczytam obie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że po nie sięgniesz, bo naprawdę warto! Staram się zaglądać do Ciebie regularnie. :)

      Usuń
  2. Jak ogarnę wiadomo co. To myślę, że sięgnę bo brzmi bardzo, bardzo przyjemnie. I jest nutka czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za Twoje wiadomo co. <3 A książki Moniki Cieluch zdecydowanie poznaj w wolnym czasie. :D

      Usuń
  3. Looks to be a great companion book.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the wonderful review.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zacznę od pierwszego tomu. Książki czekają już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również muszę nadrobić pierwszy tom

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym przeczytać obie części i mam nadzieję, że to nastąpi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chciałbym przeczytać, od czasu do czasu sięgam po takie książki :-) .

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?