12/08/22

PATRONAT MEDIALNY "O dwóch psach i jednym kocie" - Karina Krawczyk

Dzisiaj przychodzę do Was z dodatkowym wpisem, w którym mam przyjemność przedstawić Wam krótko wyjątkowy komiks, który jest pierwszym książkowym patronatem medialnym mojego bloga Książkowe podróże — te małe i te duże!


"O dwóch psach i jednym kocie" to pełna humoru opowieść, w której bardzo dużą rolę odgrywają zwierzęta. Premiera już wkrótce, oczywiście podzielę się wtedy innymi szczegółami. W najbliższym czasie przeczytacie również moją recenzję. Poniżej zostawiam Wam opis Wydawcy oraz okładkę:

Otwórz tę książkę, a przeniesiesz się do świata widzianego oczami zwierząt. Znajdziesz tu zabawne historie przedstawiające codzienne życie przeciętnego kota i psa oraz ich właścicieli. Całość wzbogacona jest wesołymi komiksowymi ilustracjami.  Mówiąc krótko — to dawka śmiechu dla każdego wieku! 


10 komentarzy:

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?