16/07/22

"Bezkresna Otchłań" - Wanda Siubiela

119/150/33780/2022

 

Kolejny tom fascynujących przygód Nastusi, którego nie może zabraknąć w Waszej biblioteczce 

 
Dziesiąta część niezwykłej serii Kamień Królestwa Sloget, którą pokochałam całym sercem, już za mną. Oznacza to, że nieuchronnie zbliżam się do końca cyklu i poznaję ostatnie przygody Nastusi. Z jednej strony bardzo chętnie czytam kolejne książki i odkrywam ten fantastyczny świat, z drugiej nie chciałabym jeszcze z niego wychodzić i móc w dalszym ciągu śledzić poczynania dzielnej małej bohaterki.

Zaledwie ośmioletnia elfka z każdym tomem coraz bardziej dorasta i coraz więcej rozumie, w tym również pokazuje, że jest dojrzalsza niż w poprzedniej części. Wydawać by się mogło, że Anastazja będzie w końcu mogła odpocząć, wiedząc, że nikomu nie grozi nic złego, ale nic bardziej mylnego. Nastka poznaje nową istotę — Anchelara. Był on pierwszym fortusem i może przekazać dziewczynce wiele ważnych rzeczy, podzielić się wskazówkami i udzielić rad. Czy to, czym się podzieli, będzie pomocne dla Nastki? Czego konkretnie będzie dotyczyła ich rozmowa?

Po raz kolejny odpowiedzi znajdziecie jedynie w książce, do której przeczytania bardzo Was zachęcam. Kamień Królestwa Sloget to niezwykła fantastyczna seria idealna dla dzieci i młodzieży, w której niejeden dorosły również znajdzie coś, co go przyciągnie.

W dziesiątym tomie podobnie jak w poprzednich, Autorka za magicznymi wydarzeniami i zachowaniem niezwykłych istot ukrywa wartości, którymi powinniśmy kierować się w życiu. Już tradycyjnie udowadnia, że dobre serce, otwarte na drugiego człowieka i zawsze chętne do pomocy to coś bardzo cennego. Wanda Siubiela pokazuje również, jak ważny jest uśmiech i pozytywne nastawienie, którym możemy zarazić ludzi wokół nas. Autorka skupia się również na ważnym zagadnieniu, czyli traktowaniu dziecka przez dorosłych i o tym, jak wpływa ono na dalsze życie młodego człowieka.

Książka to cudowna lektura, którą pochłonęłam bardzo szybko. Byłam niezwykle ciekawa dalszych losów Nastki i tego, co tym razem czeka na nią tuż za rogiem. Tę krótką pozycję czyta się niezwykle płynnie, a lekkie pióro Autorki sprawia, że czas z lekturą jest ogromną przyjemnością. Polecam serdecznie małym, ale również  większym fanom fantastyki. Pamiętajcie jednak, aby zacząć czytanie od pierwszego tomu, a dopiero później poznać przygody Anastazji opisane w tej części.
 
Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Autorki — bardzo dziękuję za autograf, dedykację, ale przede wszystkim niezapomnianą książkową podróż.
 
8/10

20 komentarzy:

  1. Czuję, że i mnie wciągnęłaby ta opowieść. Czuję się bardzo mocno zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ta seria ma aż tak dużo tomów, gdyż wolę maksymalnie 3 części cyklu, bo potem szybko się zniechęcam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też generalnie nie przepadam za tak długimi seriami, zaczynają mnie nudzić, ale ta naprawdę mnie wciągnęła. :)

      Usuń
  3. Gatunkowo nie dla mnie, ale komuś na pewno polecę 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to mój gatunek książek dlatego nie znam tego cyklu Ale najważniejsze że tobie się tak bardzo podobało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też generalnie nie czytam fantastyki, ale ta seria to bardzo przyjemny wyjątek. :)

      Usuń
  5. Musi być ciekawie skoro czytasz już tyle części :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy sięgnę po tę serię...chociaż może kiedyś dam mu szansę, bo możliwe, że wpisze się w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tematyka Cię zainteresowała, to zdecydowanie warto przeczytać ten cykl!

      Usuń
  7. Skoro nie może jej zabraknąć to muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie to brzmi mimo że dla młodszej grupy czytelniczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To książka, która trafi do bardzo szerokiego grona odbiorców, pomimo tego, że docelowym jest właśnie młodszy Czytelnik. :)

      Usuń
  9. Seria zapowiada się całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?