18/04/22

"Odkąd Cię poznałam" - Klaudia Bianek

71/150/20780/2022

 

"Nigdy nie wolno być obojętnym na krzyk niewinności"

 
Drugi tom kończący dylogię "Nieobojętność" jest bezpośrednią kontynuacją historii opisanej przez Autorkę w "Jeśli tylko ty". Ci sami bohaterowie, te same wydarzenia, a jednak wiele się w ich życiu zmienia.

Agata Targosz odkąd zaangażowała się w pracę nad reportażem o Kamilu Przyborze, jeszcze bardziej odsunęła się od męża, którego nie kocha. Kobieta za wszelką cenę pragnie ukazać byłego więźnia takim, jakim jest i udowodnić, że nie byłby w stanie popełnić morderstwa. Między tą dwójką boleśnie zranioną w przeszłości niespodziewanie zaczyna rodzić się uczucie, które w ogóle nie powinno się pojawić. W tym samym czasie Robert — mąż Agaty postanawia walczyć o ich związek i miłość żony.

Czy ta walka ma jakikolwiek sens? Czy Kamil i Agata poradzą sobie z demonami przeszłości i przepracują tak bolesne wydarzenia? Czy dojdzie do uniewinnienia mężczyzny, który dwadzieścia lat swojego życia spędził w areszcie?

Po zakończeniu pierwszego tomu, które pozostawiło wiele pytań bez odpowiedzi, z niecierpliwością czekałam na kontynuację tej wyjątkowej i poruszającej historii.  Tutaj Autorka od pierwszych stron również wszystkiego nie wyjaśnia, a rzeczy, które wcześniej wydawały się pewne, wcale takie nie są. Wiele zwrotów akcji, trudnych momentów i niespodziewanych wydarzeń wpłynie na to, jak ostatecznie zakończy się książka. Niektóre wydarzenia przewidziałam, ale o innych nawet bym nie pomyślała, że tak się rozwiążą. Jedno mogę Wam zagwarantować — podczas czytania na pewno nie będziecie się nudzić.

Klaudia Bianek stworzyła kolejną bardzo emocjonalną historię. Wszyscy bohaterowie — nawet ci, którzy z pozoru wydają się jednoznacznie źli, mają swoją historię i przeszłość, która bardzo mocno ich ukształtowała i wpłynęła na to, jakimi ludźmi są obecnie. Autorka najbardziej pogłębia portret psychologiczny Kamila Przybory, ale i o innych postaciach z biegiem akcji dowiadujemy się coraz więcej.

Książka jest bardzo wciągająca i czyta się niezwykle szybko. Jak we wszystkich powieściach Klaudii Bianek i tu nie brakuje ogromnych emocji, wzruszeń i refleksji. To poruszająca lektura, którą Autorka całkowicie zmyśliła, ale mogła zdarzyć się naprawdę — tuż obok nas. Jak byśmy się wtedy zachowali? To pytanie na zawsze pozostanie bez odpowiedzi.

Zdecydowanie polecam Wam tę powieść i inne spod pióra Autorki. Emocje, prawdziwość i wyjątkowa kreacja bohaterów sprawiają, że wszystkie książki Klaudii Bianek kupuję w ciemno i nigdy się nie zawiodłam.
 

8/10 ⭐

 

10 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam z polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D Pamiętaj o pierwszym tomie "Jeśli tylko ty" :)

      Usuń
  2. Dla mnie najważniejsze w tego typu ksiązkach są emocje, więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emocji zdecydowanie nie brakuje w żadnej książce Autorki. Naprawdę polecam! :)

      Usuń
  3. Bedę chciała poznać tę serię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Naprawdę warto przeczytać tę historię, chyba nawet lepiej oba tomy po sobie. :D

      Usuń
  4. Uwielbiam książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D Przeczytałam wszystkie i jeszcze żadna mnie nie zawiodła. :)

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, powieści Klaudii Bianek naprawdę są warte uwagi. :D

      Usuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?