11/12/21

Czy warto było przeczytać te książki? - listopad 2021

To już przedostatni raz w tym roku przedstawiam Wam moje podsumowanie miesiąca. 

Listopad był owocny w kolejne książkowe podróże, udało mi się przeczytać aż 19 książek, co uważam za bardzo dobry wynik. :) Dużo z lektur to audiobooki, które są dla mnie bardzo wygodną formą, kiedy nie mam za dużo wolnego czasu. A Wy lubicie słuchanie książek? Odpowiada Wam taka forma?

Jeszcze bardziej podoba mi się to, że wszystkie powieści wywarły na mnie duże wrażenie i żadnej z nich nie oceniłam gorzej niż jako dobrą. 

Wracając do książkowych podróży, które odbyłam w ostatnim miesiącu doszłam do wniosku, że żadna książka nie podobała mi się bardziej od innych, wszystkie zasługują na uwagę. 

Moje recenzje pojawią się wkrótce, a Wam co udało się przeczytać? Jesteście zadowoleni z ostatnio przeczytanych powieści?

Poniżej przedstawiam moją listopadową listę:

  1. „Pierwsza na liście” - Magdalena Witkiewicz 8/10
  2. „Srebrna łyżeczka” - Magdalena Witkiewicz 8/10
  3. „Po prostu bądź” - Magdalena Witkiewicz 7/10
  4. „Cztery liście koniczyny” - Weronika Tomala 6/10
  5. „Droga w nieznane” - Oliwia Natecka 6/10
  6. „Powiedz mi jak będzie” - Sylwia Trojanowska 7/10
  7. „Nieznajomi” - Aleksandra Nowakowska 7/10
  8. „Miłość to wszystko, co jest” - Tomasz Kieres 6/10
  9. „Macochy” - Danuta Awolusi 6/10
  10. „Następnym razem” - Karolina Winiarska 6/10
  11. „Poza dzień i poza czas” - Agata Czykierda-Grabowska 6/10
  12. „Ty kochasz mnie” - Caroline Kepnes 5/10
  13. „Bożonarodzeniowa księga szczęścia” - Jolanta Kosowska 7/10
  14. „Córeczka” - Liliana Fabisińska 6/10
  15. „Abonent czasowo niedostępny, czyli rozwód po polsku” - Katarzyna Kalicińska 6/10
  16. „Nic za darmo” - Agata Bizuk 6/10
  17. „Maja z księżyca” - Katarzyna Babis 8/10
  18. „Drogi święty Mikołaju” - Natasza Socha, Magda Mazur 6/10
  19. „Cicha 5” – antologia 7/10

2 komentarze:

  1. Wow, wynik niesamowity! L( Z tej listy tylko ,,Pierwszą na liście: czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś złożyło, przy możliwości słuchania książek przynajmniej u mnie liczba przeczytanych gwałtownie wzrasta :) "Pierwsza na liście" u mnie przeczytana jako pierwsza w miesiącu ;) bardzo mi się podobała. W ogóle lubię twórczość Magdaleny Witkiewicz i czytałam dużo książek tej Autorki :D

      Usuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?