02/10/21

Czy warto było przeczytać te książki? - wrzesień 2021

Kolejny miesiąc szybko minął a wraz z pierwszymi dniami października udostępniam moje podsumowanie września. 

W ubiegłym miesiącu udało mi się przeczytać 15 książek. Wszystkie uważam za godne polecenia. Znalazły się wśród nich lektury szkolne takie jak "Lalka", „Mendel Gdański”, czy „Z legend dawnego Egiptu”, a pozostałe powieści to głównie obyczajówki i dwie pozycje w jężyku angielskim.

Wrześniową książką, która najbardziej mi się spodobała jest „Apteka marzeń” autorstwa Nataszy Sochy. To poruszająca opowieść o walce dzieci z ciężką chorobą i chęcią bezinteresownego niesienia pomocy innym. To zdecydowanie jedna z tych książek, które powinien przeczytać każdy do czego bardzo zachęcam.

A Wy jakie warte uwagi książkowe podróże odbyliście w ubiegłym miesiącu? Chętnie poznam tytuły książek, które Wam podobały się najbardziej, a poniżej przedstawiam moją listę.

  1.  „Hebanowe serce” - Renata Piątkowska 7/10  
  2. „Lalka. t. I” - Bolesław Prus 5/10
  3. „Wybierz mnie” - M. F. Mosquito 8/10
  4. „Lalka. t. II” - Bolesław Prus 5/10
  5. „Lalka. t. III” - Bolesław Prus 5/10
  6. „Moja mama jest wśród gwiazd” - Karen-Susan Fessel 8/10
  7. „Mendel Gdański” - Maria Konopnicka 7/10
  8. „Apteka marzeń” - Natasza Socha 9/10
  9. „Konkurs” - Julie Murphy 6/10
  10. „Od Nerwosolka do Yansa: 50 komiksów z czasów PRL-u, które musisz przeczytać przed śmiercią” - Daniel Koziarski, Wojciech Obremski 6/10
  11. „Szczęście na czterech łapkach” – antologia 7/10
  12. „Lost World” - Kevin Hadley 6/10
  13. „A Beatrix Potter Treasury” - Beatrix Potter 7/10
  14. „Z legend dawnego Egiptu” - Bolesław Prus 6/10
  15. „Trzy światy” - Joanna Kupniewska 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?