Już zgodnie z comiesięcznym zwyczajem dzielę się z Wami listą książek, które przeczytałam w ubiegłym miesiącu. Udało mi się przeczytać dziesięć książek, ale jedna z nich spodobała mi się najbardziej.
Była to książka, którą przeczytałam jako ostatnią w maju dzięki Klubowi Recenzenta serwisu nakanapie.pl Jej recenzja pojawiła się tutaj już kilka dni temu.
A wy co ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Chętnie zobaczę Wasze listy, lub dowiem się jakie książki szczególnie wam się podobały. Udanych książkowych podróży - tych małych i tych dużych w czerwcu!
Poniżej pozycje, które przeczytałam:
- „Lilla Weneda” - Juliusz Słowacki 5/10 ⭐
- „Miłość nad rozlewiskiem” - Małgorzata Kalicińska 6/10 ⭐
- „Bibliotekarka z Auschwitz” - Antonio G. Iturbe 6/10 ⭐
- „Lśnić” - Jessica Jung 5/10 ⭐
- „Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno” - Kirsty Moseley 7/10 ⭐
- „Chłopiec z bańki” - Stewart Foster 7/10 ⭐
- „Blisko ciebie” - Kasie West 7/10 ⭐
- „Nie-Boska komedia” - Zygmunt Krasiński 5/10 ⭐
- „O dziewczynce, która chciała ocalić książki” - Klaus Hagerup, Lisa Aisato 7/10 ⭐
- „Kwietniowe deszcze, słońce sierpniowe” - Izabela Skrzypiec-Dagnan 8/10 ⭐
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D