05/06/21

Czy warto było przeczytać te książki? - maj 2021

Już zgodnie z comiesięcznym zwyczajem dzielę się z Wami listą książek, które przeczytałam w ubiegłym miesiącu. Udało mi się przeczytać dziesięć książek, ale jedna z nich spodobała mi się najbardziej.

Była to książka, którą przeczytałam jako ostatnią w maju dzięki Klubowi Recenzenta serwisu nakanapie.pl Jej recenzja pojawiła się tutaj już kilka dni temu.

A wy co ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Chętnie zobaczę Wasze listy, lub dowiem się jakie książki szczególnie wam się podobały. Udanych książkowych podróży - tych małych i tych dużych w czerwcu!

Poniżej pozycje, które przeczytałam:

  1. „Lilla Weneda” - Juliusz Słowacki 5/10
  2. „Miłość nad rozlewiskiem” - Małgorzata Kalicińska 6/10
  3. „Bibliotekarka z Auschwitz” - Antonio G. Iturbe 6/10
  4. „Lśnić” - Jessica Jung 5/10
  5. „Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno” - Kirsty Moseley 7/10
  6. „Chłopiec z bańki” - Stewart Foster 7/10
  7. „Blisko ciebie” - Kasie West 7/10
  8. „Nie-Boska komedia” - Zygmunt Krasiński 5/10
  9. „O dziewczynce, która chciała ocalić książki” - Klaus Hagerup, Lisa Aisato 7/10
  10. „Kwietniowe deszcze, słońce sierpniowe” - Izabela Skrzypiec-Dagnan 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?