02/02/21

Czy warto było przeczytać te książki? - styczeń 2021

Dzisiejszy post to czytelnicze podsumowanie stycznia bieżącego roku. Miesiąc był dla mnie książkowo intensywny ze względu na wolne dni na jego początku, co zaowocowało dużą liczbą przeczytanych pozycji. Przeczytałam osiemnaście powieści i siedem komiksów opisujących przygody Kaczora Donalda i jego przyjaciół. 

W tym miesiącu na szczególną uwagę zasłużyły dwie książki z serii Plus minus 16. "Pozłacana rybka" Barbary Kosmowskiej i "Jasne dni, ciemne dni" Katarzyny Ryrych to pozycje, które najbardziej przypadły mi do gustu i to właśnie ich recenzje najszybciej pojawią się na blogu. 

Poniżej znajdziecie listę z ocenami książek na maksymalną liczbę dziesięciu gwiazdek. Pełne recenzje będę sukcesywnie umieszczać w kolejnych postach. Zachęcam do śledzenia bloga i podzielenia się swoją styczniową listą :)

1.     „Pozłacana rybka” -  Barbara Kosmowska 9/10

2.     Dziesięć stron świata” - Anna Onichimowska 6/10

3.     Koncert cudzych życzeń” - Izabella Frączyk 7/10

4.     Spalone mosty” - Izabella Frączyk 7/10

5.     Jasne dni, ciemne dni” - Katarzyna Ryrych 9/10

6.     Przytul misia” - Walt Disney 6/10

7.     Jedną nogą w niebie” - Izabella Frączyk 7/10

8.     Nie oddam dzieci!” - Katarzyna Michalak 8/10

9.     Denim blue” - Katarzyna Ryrych 7/10

10.  Zyg-zyg marchewka” - Katarzyna Ryrych 7/10

11.  Gwiezdny płyn” - Bruno Enna, Michael T. Gilbert 6/10

12.  Stara Pułapka” - Francesco Artibani, Lars Jensen 6/10

13.  Totalna hipnoza” - Walt Disney 6/10

14.  Miękkie lądowanie” - Walt Disney 6/10

15.  Plażowicz Wyczynowiec” - Redakcja magazynu Kaczor Donald 6/10

16.  Krótkie spięcie” - Walt Disney 6/10

17.  Nigdy, trochę, do szaleństwa” - Adi Alsaid 6/10

18.  Tajemnica jednej nocy” - Kazimierz Szymeczko 5/10

19.  Fotoplastykon” - Krystyna Siesicka 6/10

20.  Położna z Auschwitz” - Mag­da­ Knedler 7/10

21.  Pomyśl tylko życzenie” - Ewa Zienkiewicz 5/10

22.  Zamek z piasku” - Magdalena Witkiewicz 7/10

23.  Kolorowych snów” - Monika Sawicka 8/10

24.  A miało być tak pięknie” - Małgorzata Kalicińska, Katarzyna Kalicińska 6/10

25.  Chłopak na zastępstwo” - Kasie West 7/10

         

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?