02/01/21

"Magda.doc" - Marta Fox

Magdę poznajemy dzięki jej zapiskom na Dżordżu. Osiemnastolatka postanawia pisać pamiętnik i uporządkować wydarzenia z ostatniego czasu, kiedy jest w trudnym momencie swojego życia. Zdolna i pracowita dziewczyna jest najlepszą uczennicą w klasie. Nie wszędzie sprawy mają się tak kolorowo. Nastolatka mieszka z surową matką, jednak nie ma z nią prawie żadnej więzi. Magda nigdy nie była blisko z mamą, jednak po śmierci ukochanego ojca jeszcze bardziej się od siebie oddaliły. Poszukująca bliskości, zrozumienia i miłości dziewczyna w wakacje spotyka chłopaka, w którym od dawna się podkochiwała. Krótka znajomość Łukasza i Magdy owocuje poczęciem nowego życia.

Jak dziewczyna poradzi sobie z informacją obracającą jej życie o sto osiemdziesiąt stopni? Kto poczuje się do odpowiedzialności za nienarodzone jeszcze dziecko? Czy Magda będzie mieć wsparcie w najbliższych?

Magda.doc to warta polecenia książka poruszająca temat młodego macierzyństwa. Mądra opowieść o wkroczeniu w dorosłe życie pokazuje, że każdy człowiek potrzebuje miłości i wsparcia. Humorystyczne fragmenty i wyjątkowa „relacja” dziewczyny z Dżordżem umiliły czas spędzony na czytaniu tej historii.

6/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?