23/01/21

"Dwa wybory" - Dianne Wolfer

Elisabeth ma siedemnaście lat i musi podjąć jedną z najważniejszych decyzji w jej życiu. 

Zagubiona, przestraszona i niepewna siebie dziewczyna właśnie dowiedziała się, że jest w ciąży.

Nastolatce wydaje się, że żyją w niej dwie dziewczyny. Libby boi się samotnego macierzyństwa, ale jest skłonna poświęcić marzenia, aby urodzić dziecko. Nie kocha swojego chłopaka i wie, że będzie ciężko, ale chce zostać matką. Beth, dla której najważniejsza jest wolność i muzyka, zastanawia się nad różnymi scenariuszami i rozważa aborcję.

Historia młodej dziewczyny to warta uwagi opowieść o podejmowaniu trudnych decyzji, odpowiedzialności za swoje wybory i nieuleganiu presji innych osób.

7/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?