11/11/20

"Ślady małych stóp na piasku" - Anne-Dauphine Julliand

Piękna i przejmująca historia rodziny, która musi pogodzić się z najgorszym- śmiertelną chorobą dziecka. W drugie urodziny Thaïs lekarz przekazuje jej rodzicom straszną wiadomość- ich córka cierpi na Leukodystrofię metachromatyczną. Nikt się tego nie spodziewał, objawy choroby u dwulatki nie były bardzo widoczne, jednak w stadium w jakim znalazła się dziewczynka choroba jest nieuleczalna. Czy może być coś jeszcze gorszego? Niestety kolejną złą wiadomością, która spada na rodziców jest fakt iż prawdopodobieństwo choroby u trzeciego dziecka, którego spodziewa się Anne wynosi aż 25%. Kiedy rodzi się mała Azylis rodzice są wypełnieni nadzieją , niestety badania wykazują, że dziewczynka także jest chora. Od tego momentu Anne i Loic dzielą czas między szpitalne sale, gdzie leżą ich córeczki tak, by pozostawić go jeszcze trochę dla ich starszego brata bardzo potrzebującego w tym trudnym dla całej rodziny czasie miłości i wsparcia. Autorka powieści obiecuje Thaïs: „Będziesz miała piękne życie. Nie takie, jak inne małe dziewczynki, ale życie, z którego będziesz mogła być dumna. Życie, w którym nigdy nie zabraknie ci miłości”.
Piękna, pełna miłości, odwagi, nadziei ale także niewyobrażalnego smutku i bezsilności powieść, którą powinien przeczytać każdy.

8/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?