16/11/20

"Niepełka. Siła prawdziwej przyjaźni" Dorota Schrammek

To już druga część serii o Weronice. Tym razem Niepełka jak i jej przyjaciele spędzają deszczowe wakacje w domu. Każdy z nich skrywa przed resztą swoje problemy i sekrety. Kinga to bardzo zdolna, młoda piosenkarka, która z całego serca pragnie zrobić ogromną karierę, nawet kosztem swojego zdrowia. Anielka- druga przyjaciółka to nastolatka z kompleksami, głodząca się i chcąca być motylkiem. Paweł to młody sportowiec, który chce pomóc mamie opiekującej się niepełnosprawną siostrą. Gabriel po bójce trafia do ośrodka wychowawczego dla trudnej młodzieży, ponieważ jego ojciec nie mógł pogodzić się ze śmiercią żony i popadł w nałóg alkoholowy. Pomimo codziennych problemów i zmagań życie postawi im na drodze szansę na pomoc drugiemu człowiekowi. Czy ją wykorzystają i zrozumieją, że pomimo własnych problemów warto zrobić coś dla innych?
Godna polecenia kolejna z młodzieżowych powieści tej autorki poruszająca ważne i trudne tematy. 

7/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?