19/11/20

"Horyzonty uczuć" - Dorota Schrammek

Kolejna seria autorstwa Doroty Schrammek to już nie książki młodzieżowe. Te powieści autorki należą do gatunku literatury pięknej. Matylda prowadzi pensjonat w Pobierowie nad morzem i nawet nie przypuszcza, co przyniesie nadchodzące lato. Przyjazd wyjątkowych gości sprawi, że te wakacje będą inne niż każde poprzednie.
Iwona, Zoja i Aldona zmagają się z problemami życiowymi i niezrealizowanymi marzeniami. Ryszard zjawia się w pensjonacie z kilkuletnim wnuczkiem Antosiem, ale szybko wychodzi na jaw, że nie jest spokrewniony z chłopcem. Dorota i Piotr- syn właścicielki to młode małżeństwo, które wskutek niedawnej tragedii przeżywa poważny kryzys.
Dwa tygodnie pełne słońca, morza, odpoczynku i nieoczekiwanych wydarzeń na zawsze zmieniają życie bohaterów, którzy spotkali się przez przypadek… A może już wcześniej się znali?
Warta przeczytania książka obyczajowa ukazująca spotkanie przypadkowych ludzi na wakacjach i ich relacje po krótkim odpoczynku. Wakacje nad morzem wcale nie muszą ograniczać się do leżenia na plaży!

7/10 ⭐


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?