06/05/23

"Bajeczki Babci Mireczki" - Mira Białkowska

59/180/16210/2023

 

Świetne bajki dla Dzieci — tych małych i tych trochę większych! 

 
Kto z Was nie kocha bajek? Myślę, że można się posunąć do stwierdzenia, iż praktycznie nie ma takich osób... Te fantastyczne światy, pełne cudownych bohaterów i ciekawego, często metaforycznego spojrzenia na świat przyciągały nas szczególnie w dzieciństwie. Bajki zazwyczaj opowiadają dzieciom ważne dla nich osoby, a wspomnienia ze wspólnie spędzanego w ten sposób czasu często pozostają w pamięci już na zawsze.

"Bajeczki babci Mireczki" to zbiór właśnie takich świetnych opowieści, które Autorka opowiada swoim Wnuczkom. Zdecydowała się je zebrać w jedną całość i wydać, by mogły cieszyć również innych Czytelników. W zamyśle kierowane oczywiście do dzieci, ale zważając na to, że w pewnym sensie wszyscy nimi jesteśmy, zapewniam, że zachwycą również niejednego dorosłego.

Książka nie jest zbyt długa i składa się z pięciu bajek. Nie chcę zdradzać tutaj o nich zbyt wiele, ale przytoczę ich tytuły, by jeszcze bardziej zachęcić Was do lektury. "O tym jak dziewczynki uratowały krasnoludka", "Historia żółtej rękawiczki", "Zaproszenie od Deszczowej Kropelki", "Jak pies z kotem" i "Bajka o Dębowym Śpiewaku" - zaintrygowani?  I o to chodziło, gdyż to naprawdę świetna lektura warta uwagi Waszej i Waszych Dzieciaków.

Mira Białkowska napisała naprawdę świetne bajeczki, które z pewnością zachęcą odbiorców. To niedługie historie przedstawiające ciekawe opowieści z ważnym przesłaniem. Znajdziecie tu odrobinę magii, dużo pozytywnego spojrzenia na świat i wiele emocji. Widać, że to historie pisane z sercem, przez co jestem pewna, że skradną również niejedno serce małego czytelnika.

Bajki będą świetną zabawą dla Dziecka, ale również dorosły Opiekun, które mu je będzie czytał, z pewnością będzie się świetnie bawił. "Bajeczki babci Mireczki" to swego rodzaju powrót do dziecięcego świata, pięknego, pełnego marzeń i cudowności, przywołującego świetne wspomnienia. Zdecydowanie polecam Wam tę książeczkę! Myślę, że to lektura, na której nie można się zawieść.

Egzemplarz recenzencki otrzymałam od Autorki.  

7/10
 

6 komentarzy:

  1. Kupię dla mojego młodszego siostrzeńca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6/5/23 22:55

      Nakład bajeczek na wyczerpaniu. Jeśli będzie problem z nabyciem zapraszam na priv - Mira Białkowska

      Usuń
  2. To na pewno wartościowa lektura dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę dzięki Tobie wiedziała co dzieciaczkom kupić :-)

    OdpowiedzUsuń

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?