19/09/21

Czy warto było przeczytać te książki? - sierpień 2021

Tym razem ze sporym poślizgiem, ale pojawia się moje książkowe podsumowanie ubiegłego miesiąca. Jak zawsze pokazuję listę książek, które przeczytałam i kilka słów o tych, które najbardziej mi się podobały. 

Sierpień to drugi miesiąc wakacji i odpoczynku, co dla mnie oznacza większą liczbę przeczytanych książek. Udało mi się skończyć 18 pozycji. 

Jedna z nich podobała mi się najbardziej. Była to powieść Kristin Hannah - "Nocna droga". To bardzo wzruszająca i wciągająca książka opowiadająca interesującą historię. Losy bohaterów w wielu momntach pokręcone, dla jednych kończą się dobrze, dla innych wprost przeciwnie. 

Recenzja powieści pojawi się w najbliższym czasie. Z sierpniowej listy poznaliście już kilka książek. Zrecenzowałam już dotychczas „The Introverts”, „Dusza bez Boga”, „Jeśli tylko chcesz” i
„Kłamstwa i Sekrety”.

A Wy co ciekawego przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Jakieś powieści szczególnie zostały w Waszej pamięci? A może czytaliście którąś z książek z mojej listy? Koniecznie się ze mną tym podzielcie!

Życzę Wam wielu owocnych książkowych podróży - tych małych i tych dużych we wrześniu i przedstawiam moją listę.

  1. „Mój przyjaciel Henry” - Nuala Gardner 8/10
  2. „Trzy połówki jabłka” - Antonina Kozłowska 6/10
  3. „The Introverts” - Zuzanna Brodowska 8/10
  4. „Chemia naszych serc” - Krystal Sutherland 6/10
  5. „Kolor samotności” - Rhiannon Navin 6/10
  6. „Serce z kamienia” - Katarzyna Misiołek 7/10
  7. „Kiedy cię poznałam” - Cecelia Ahern 6/10
  8. „Dziewczynka z parku” - Barbara Kosmowska, Emilia Dziubak 8/10
  9. „Dusza bez Boga” - Katherine Ozment 6/10
  10. „Świat Mundka” - Katarzyna Wasilkowska 6/10
  11. „Kilka słów o miłości” - Tomasz Kieres 6/10
  12. „Nocna droga” - Kristin Hannah 9/10
  13. „Jak gdybyś tańczyła” - Diane Chamberlain 7/10  
  14. „Jeśli tylko chcesz” - Alicja Górzyńska 8/10
  15. „Jeśli tylko Ty” - Klaudia Bianek 8/10
  16. „Kłamstwa i Sekrety” - Tomasz Wandzel 7/10
  17. „Przekonaj mnie” - M. F. Mosquito 8/10
  18. „Stwór” - Andrzej Maleszka 6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?