01/04/21

"Telemach w dżinsach" - Adam Bahdaj

Główny bohater powieści to piętnastoletni Maciek Łańko. 

Chłopak po śmierci matki postanawia odnaleźć ojca, którego nie poznał, ponieważ mężczyzna odszedł od rodziny, kiedy Maciek był bardzo mały. 

Nastolatek mieszka w internacie i uczy się w szkole zawodowej. 

Maciek dowiaduje się, że ojciec pracuje na budowie w Ełku i wyrusza w podróż do mężczyzny, którego nie zna. 

Książka opowiada historie piętnastolatka z czasów podróży w trakcie której dotarł w różne miejsca w Polsce i poznał wielu ciekawych i wartościowych ludzi.

Czy chłopak osiągnie cel podróży i odnajdzie ojca? Jak samotna podróż zmieni nastolatka?

Znam wiele powieści Adama Bahdaja, więc po książkę opisującą przygody Maćka sięgnęłam bez wahania. Książka z wartką akcją i wieloma zwrotami akcji to powieść przygodowa idealna dla młodzieży.

Autor w swojej książce porusza wiele trudnych tematów jakimi są śmierć rodzica, potrzeba bliskości i miłości, a także odnalezienie biologicznego rodzica. 

Zachęcam do przeczytania tej młodzieżowej powieści o przygodach piętnastoletniego chłopaka, jego poszukiwaniach, problemach i trudach codzienności.

6/10 ⭐


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?