05/11/20

"Pocałunki w Nowym Jorku" - Catherine Rider

Na lotnisku w Nowym Jorku czuć przedświąteczną atmosferę. Wśród gorączkowej bieganiny trwają ostatnie odprawy. Charlotta miała wrócić do domu po najgorszych miesiącach w swoim życiu, kiedy dowiedziała się, że z powodu śnieżycy jej lot został odwołany. Anthony właśnie zerwał z dziewczyną i kompletnie nie ma ochoty na siedzenie przy stole i mierzenie się z problemami rodzinnymi. Dwoje nastolatków, którzy poznali się kilka minut temu wyrusza razem do miasta, żeby ukoić swoje złamane serce. Podróżują, by spróbować wykonać wszystkie kroki z książki i zapomnieć o rozstaniach i problemach. Niestety przez przypadek rozdzielają się w metrze. Czy uda im się odnaleźć, zanim Charlotta na zawsze opuści Nowy Jork? Czy odnajdą to czego szukają?
Jest to wzruszająca i zabawna historia rozpoczynająca się od przypadkowego spotkania. Czy trzymając w ręku bilet lotniczy, można odnaleźć prawdziwą miłość? Miedzy innymi tego dowiecie się jeśli przeczytacie powieść. 

6/10 ⭐


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytelniku!
Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się swoim zdaniem o tekście, lub opinią o książce. Motywuje mnie to do dalszego pisania i tworzenia kolejnych recenzji. :)
Pamiętaj jednak, aby zrobić to w sposób kulturalny i z szacunkiem - do innych Odwiedzających, samego Autora jak i do mnie jako Twórcy.
Niech moc książkowych podróży - tych małych i tych dużych będzie z Tobą. :D

Dowiedz się o mnie czegoś więcej :)

Poznaj mnie lepiej!

Już od jakiegoś czasu mierzyłam się z zamiarem zaktualizowania tego wpisu, bo czułam, że ten poprzedni już nie do końca do mnie pasuje i nie...

Co czytają inni?